همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش ۱۰ درجه ای هوا در سواحل خزر و احتمال بارش پراکنده در پایتخت خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی که وارد کشور شده شنبه 27 دي، سامانه بارشی به تدریج نیمه شرقی کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بارش پراکنده در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: عمده فعالیت این سامانه فردا در استان‌های چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و بوشهر است.

وظیفه تصریح کرد: یکشنبه از فعالیت این سامانه در شمال غرب و غرب کاسته می‌شود ولی در مناطق جنوبی کشور بارش تشدید خواهد شد.

وی افزود: روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه این سامانه در نواحی مرکزی، جنوبی و شرقی کشور فعال بوده و در روز چهارشنبه به تدریج از کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تأکید کرد: همچنین فردا با نفوذ جریانات سرد شمالی دمای هوا در سواحل کشور ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و بارش در این نواحی نیز رخ می‌دهد

وظیفه یادآور شد: فردا آسمان تهران قسمتی ابری در ارتفاعات با افزایش ابر، گاهی همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده است. بیشینه و کمینه دما ی پایتخت با یک درجه کاهش نسبت به امروز به ۱۱ و ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

کد خبر 284330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha